Xenforo 2 mail ayarları

Alp

Üye
21 Ağu 2019
57
Merhabalar,

bugün xenforo tabanlı bir site kurduğunuz zaman üyelere duyurular, konu bildirimleri, abonelikler gibi eposta gönderebilmek için ne gibi ayarlar kullanılacağını göstereceğim.
konumuz maddeler şeklinde gidecektir. Anlatım tamamen bana aittir.

1. Adım: Öncelikle sitemize giriş yapıyoruz. Gördüğünüz gibi bizim site adresimiz codersturk.com daha sonra admin paneline giriş yapıyoruz.

2. Adım: Şimdi kurulumlar bölümünden, 'Xf seçenekleri' bölümüne tıklıyoruz.



3. Adım: Sonra E-posta seçenekleri bölümüne tıklıyoruz.



4. Adım: Şimdi yeni bir sekme açarak bir gmail hesabı oluşturuyoruz. Bizim varolan bir gmail hesabı olduğu için onu kullanıyoruz. ayarlar bölümüne tıklıyoruz



Daha sonra buradan Yönlendirme ve POP/IMAP bölümüne tıklıyoruz ve aşagıda resimde bulunan IMAP'ı etkinleştir yerine tıklıyoruz. Aşağı inerek, değişiklikleri kaydet diyoruz. Buradaki işlemimiz bu kadar.



5. Adım: Şimdi google hesabımız yani google my account yazarak, hesabımıza giriş yapıyoruz.Buraya tıklayarak direkt işlem yapacağımız alana gidebilirsiniz. Bu linkten aşağıya inerek, daha az güvenli uygulama erişimi yazan yeri aç diyoruz. Google tarafındaki işlemlerimiz bu kadar.



6. Adım: E-posta seçeneklerinin bulunduğu sekmeye tekrar giriyoruz. Varsayılan e-posta adresiniz yazan yere gmail e-postamızı yazıyoruz.



7. Adım: sonra aşağı inerek smtp butonuna tik işareti koyarak resimdeki ayarları uygulayıp aşagı inerek kaydet diyoruz.



8. Adım: kayıt ettikten sonra araçlar bölümünden giden posta testine tıklıyoruz.



9. Adım: eposta kısmına farklı bir eposta yazarak testi başlat kısmına tıklıyoruz. ve karşımıza E-posta hatasız bir şekilde başarıyla gönderildi. şeklinde yazı çıkıyor.



10. Adım: Gönderdiğimiz mail adresine bakıyoruz gelmişmi




evet geldi işte bu şekilde xenforo mail ayarlarını yapabilirsiniz.
 
Üst